Konkurrentanalysen

giver overblik, indsigt,

perspektiv og mod.

En vigtig brik i din online strategi, er en analyse af dine nærmeste konkurrenters online synlighed. Med denne viden kan du se deres styrker og svagheder, og mere håndgribeligt, hvad de gør for at tiltrække kunder fra jeres fælles målgruppe. Med den viden kan du forbedre din kommunikation og den værdi din virksomhed tilbyder, fordi du tydeligt kan se hvad du skal gøre for at blive mere synlig i forhold til netop dine konkurrenter.

Målgruppen
  • Segmentering
  • Passende indhold
  • Ønsker
  • Værdiopfattelse
  • Positionering
Sociale medier
  • Indhold
  • Aktualitet
  • Indlægsfrekvens
  • Tone of Voice
  • Responstid
Hjemmesiden
  • Brugervenlighed
  • Kommunikation
  • Tone of Voice
  • Visuel identitet
  • SEO-arbejde
SEO
  • Intern SEO
  • Ekstern SEO
  • Rangering
  • Strategi
  • Optimering